Alearga cu dublu folos la Volkswagen Bucharest Half Marathon

Volkswagen Bucharest Half Maraton este una dintre cele mai mari sarbatori ale alergarii de la noi, dupa Raiffeisen Bank Bucharest Marathon. In 2018, la a saptea-a editie evenimentul a adus impreuna peste 17.000 de participanti de toate varstele, din 65 de tari.

Alergam pentru ca vrem sa fim mai sanatosi, mai in forma, pentru ca vrem sa ne demonstram noua insine ca putem sa ne invingem anumite limite, pentru ca suntem competitivi, iar participarea la o competitie de alergare ne satisface aceasta nevoie, pentru ca am gasit in asta o forma de asceza, autocunoastere, dezvoltare personala. Motivatiile sunt diverse si la fel de constructive, dar unii dintre alergatori aleg sa isi puna pasiunea pentru alergare si in slujba binelui pentru a sustine o cauza caritabila in care cred.

Chiar daca potentialul este inca mare, suntem bucurosi ca numarul celor care aleg sa alerge pentru un proiect cu impact social este crescator. Dar despre acest lucru vom vorbi intr-o postare viitoare. Ce vrem sa iti povestim acum este despre valoarea adaugata pe care ti-o aduce experienta de a alerga pentru o cauza si ce presupune asta.

Cei ai de castigat

Dubla motivatie

Oricat de antrenat ai fi, inevitabil apare acel moment in timpul cursei cand te lasa motoarele. Cand creierul trage semnalul de siguranta si incepe batalia intre mental si fizic. Momentul acela in care te intrebi: Cine naiba m-a pus sa fac asta? Nu puteam sa alerg si eu la cursa de 10 km lejer, de placere? M-am dat eu mare sa alerg la maraton… Sunt chiar masochist. Toata saptamana nu o sa ma mai pot misca si o sa fie un chin sa merg la serviciu…

Dar cand stii ca nu o faci doar pentru tine, ci ca ai si un scop mai inalt, acela de a-i ajuta pe altii, asta iti da o motivatie in plus sa nu renunti. Te gandesti la copilul bolnav care isi va putea cumpara medicamente cu banii stransi de tine, la faptul ca vei contribui la impdurirea unei zone care ameninta sa fie desertificata sau la casa care se va construi pentru familia care acum traieste in conditii grele. Te gandesti ca ai promis ca vei face cursa asta si pentru ei si asta va fi, cu siguranta, o motivatie in plus sa nu te opresti.

Si mai multa bucurie

Cand ai trecut linia de finish, ai uitat de toate aceste momente grele, pentru ca esti plin de bucurie ca ai reusit sa termini cursa, ca ti-ai dovedit ca poti si ca ti-ai mai invins o limita peste care poate credeai ca nu vei reusi niciodata sa treci. Dar, daca sustii si o cauza caritabila, bucuria de la finish va fi de doua ori mai mare pentru ca victoria ta nu este doar a ta, ci si a beneficiarilor din proiectul pe care ai ales sa il sustii, a prietenilor care au donat pentru tine si te-au sustinut, a echipei organizatiei pentru care faci fundraising.

Schimbare

Valorificand pasiunea ta pentru alergare ca sa strangi fonduri pentru un proiect cu impact social, pui si tu umarul la schimbarea lucuruilor care nu sunt cum ti-ai dori in comunitatea in care traiesti. Practic devii parte a schimbarii pe care tu ti-o doresti in comunitate si de care, direct sau indirect, pe termen scurt sau mai lung si tu si ai tai veti beneficia.

Pasii de urmat pentru a fii fundraiser pentru o cauza la Volkswagen Bucharest Half Maraton prin platforma Galantom.ro

1. Te inscrii ca participant la eveniment

Detalii despre inscriere si cursele la care poti participa le gasesti pe site-ul evenimenului aici.

1 Iti alegi proiectul unei organizatii pe care vrei sa o sustii 

Poti alege dintre proiectele organizatiilor care sunt deja integrate pe platforma galantom.ro, sau ne poti propune o organizatie care nu are inca o pagina pe plaforma si o adaugam. In cazul organizatiilor noi, te rugam sa iei in considerare sa ne anunti din timp, ideal cu o luna inainte de eveniment, ca sa poti avea la dispozitie un interval de timp potrivit pentru a strange fonduri.

2. Contactezi organizatia pe care vrei sa o sustii

Contactezi organizatia pe care vrei sa o sustii la datele de contact pe care le gasesti pe pagina organizatiei de pe Galantom. Reprezentantul organizatiei iti va cere informatiile necesare pentru crearea paginii tale de fundraising si ti-o va crea.

3. Promovezi pagina de fundraising offline si online pentru a strange donatii 

Faci cunoscuta intitiativa ta distribuind pagina de fundraising prin social media si alte canale de comunicare, abordand-i pe cei din cercul tau social (rude, prietenii, colegii de serviciu) pentru a te sustine cu donatii. Donatiile se fac online direct pe pagina ta de fundraising legata de evenimentul la care alergi.

Aici ai si cateva idei care te pot ajuta in campania ta de fundraising.

Daca tot nu esti convins, clipul de mai jos si povestile celor care s-au inscris deja sa alerge pentru o cauza la editia Volkswagen Bucharest Half Marathon de anul acesta (vezi aici), sigur te vor inspira.

Pentru orice intrebari ai, ne gasesti mereu bucurosi sa ajutam la
http://galantom.ro/contact.

About Author

Andrei Chirtoc

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.